Announcement

Collapse
No announcement yet.

Call this Dsync? @gm @everyone

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Call this Dsync? @gm @everyone

    I didnt wanna do this But in general i dont like hackers I may not be the best player but as long as u hack im better than u period. Also i was in shook( even tho i was nub) and i left when KyrieIrving(Ja7) told me that Klamp and his buds hack its so sad that there can be so much evidence of hacking yet gms dont do sht about it. I didnt bother reporting this 1 at all because i knew they would get banned 7 years from now So yea Pls see for ur self and judge as u will im tired of this sht TBH.... i wuz gonna let this slide but the cost me my streak and i had to snitch KAPPA

    -HACKERS-
    SG on my team(he was in PCE crew)
    AND
    Their Whole team was hacking(Shook and Friends)

    https://www.youtube.com/watch?v=bazIC-sMqDk

    Replay file if anyone wants to watch the full thing : http://www.mediafire.com/file/6q9a5s...0210204428.rep
    Last edited by BtchWhere; 02-10-2018, 08:38 PM.

  • #2

    Comment


    • #3
      Watch From 2:00 - 19:00 and tell me that block looks normal?
      Also watch 1:35 - 1:44 and tell me that looks normal clearly u need glasses
      If needed i will record the whole game and put it on yt if u wanna see some of the bs they was doing that game we beat em the first time and the second time they came back with it
      https://gyazo.com/11fe2385a600d17ffbbc224ef5c0fec2

      https://gyazo.com/4f17cd3e45655196b40d57c528878428

      I dont care what anyone say they are hackin
      Last edited by BtchWhere; 02-10-2018, 10:37 PM.

      Comment


      • #4
        Well without knowing their block att it wouldn't be credible to say if they are or not you also seem like a dumb hood nig.

        Comment


        • #5
          My SW got 160 blk in game with no blk range, and double move speed. I can post the vid of mine when i find the way the post it. Open ur bloody eyes and watch the game again, was I getting any weird reb? was i sliding? (expect the last 2 blks, cuz hella fkn slided, it made the vid look like that i was sliding.) BTW, SG is a random, DOMO who is in my crew is a new power SF. I could still beat u million times with my squad even u got ur hacking daddy. Anyway, you trash ass nig won't win any game without ur "hella" hacking daddy. EAT ASS, 817ch~

          Comment


          • #6
            there u go!

            Comment


            • #7
              Originally posted by BtchWhere View Post
              Watch From 2:00 - 19:00 and tell me that block looks normal?
              Also watch 1:35 - 1:44 and tell me that looks normal clearly u need glasses
              If needed i will record the whole game and put it on yt if u wanna see some of the bs they was doing that game we beat em the first time and the second time they came back with it
              https://gyazo.com/11fe2385a600d17ffbbc224ef5c0fec2

              https://gyazo.com/4f17cd3e45655196b40d57c528878428

              I dont care what anyone say they are hackin
              I got my glasses n everything
              At 1:35 ya already could see the SG slide to 3pt line after receiving the ball, your replay aren't look the same compare to the other replay btw, replay still gonna show your desync if there's any, but it might not gonna show the same desync on other players' replay file. That's just my opinion

              Comment


              • #8
                Originally posted by BtchWhere View Post
                Also i was in shook( even tho i was nub) and i left when KyrieIrving(Ja7) told me that Klamp and his buds hack i[/url]
                The fact you listen to one of the dumbest and one of the worst players in the game doesn't help your case. Every time he loses he calls hacks.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Foe View Post
                  Well without knowing their block att it wouldn't be credible to say if they are or not you also seem like a dumb hood nig.
                  Thanks Mang For the compliment

                  Comment


                  • #10
                    ethand2l klamp Look if u werent hacking sorry for this post in my eyes atleast thats what it looks like Imma end this post there...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by BtchWhere View Post
                      I didnt wanna do this But in general i dont like hackers I may not be the best player but as long as u hack im better than u period. Also i was in shook( even tho i was nub) and i left when KyrieIrving(Ja7) told me that Klamp and his buds hack its so sad that there can be so much evidence of hacking yet gms dont do sht about it. I didnt bother reporting this 1 at all because i knew they would get banned 7 years from now So yea Pls see for ur self and judge as u will im tired of this sht TBH.... i wuz gonna let this slide but the cost me my streak and i had to snitch KAPPA

                      -HACKERS-
                      SG on my team(he was in PCE crew)
                      AND
                      Their Whole team was hacking(Shook and Friends)

                      https://www.youtube.com/watch?v=bazIC-sMqDk

                      Replay file if anyone wants to watch the full thing : http://www.mediafire.com/file/6q9a5s...0210204428.rep
                      KyrieIrving is 17 year old kid who screams hack whenever he lose most of the time he alt+f4 stop listening to that kid and his trash ass crew who never wins in CL

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by klamp View Post

                        The fact you listen to one of the dumbest and one of the worst players in the game doesn't help your case. Every time he loses he calls hacks.
                        You fucking hack dude your crew got kicked out of CL for hacking you forgot? and Uptempo is a fucking trash ass crew fucking scrubs in it they can't never win a CL match they all retired like trash cans

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by BumJ View Post

                          You fucking hack dude your crew got kicked out of CL for hacking you forgot? and Uptempo is a fucking trash ass crew fucking scrubs in it they can't never win a CL match they all retired like trash cans
                          How does one get kicked out of CL? Lol. That’s not even a thing we have never been kicked out of CL and I don’t know who told you that or made that up.

                          Comment


                          • #14
                            Sike i aint sorry klamp ethand2l Fuck u hacking ass niggas

                            Comment


                            • #15
                              Yall know shook have had their guys banned in the past? But lol its funny to watch shook continue to fight like they don't got hackers. Its just sad cus dis nigga zoinked aka klamp would call me trash after barely win by 2pts after I drop 30(i was avg 22.4pts wen I was active) but bare in mind he gotta hack cus that 200blk wont do the job against my pg without that little "boost"
                              Last edited by JimmyButler; 02-12-2018, 01:11 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X